Egészségügyi végzettséggel rendelkező munkavállalót keresünk összeszokott, energikus csapatunkba. Rendelőintézetünk frekventált, könnyen megközelíthető helyen található. A munkavégzés nyugodt, közvetlen hangulatú környezetben zajlik.
Az elvégzendő feladatok:
– recepciós munkavégzés, egészségügyi dokumentáció vezetése
– számlázás, pénztár kezelése
– orvos melletti asszisztencia
– vérvétel
– egyéb asszisztensi feladatok
A munkavégzés feltételei:
– egészségügyi asszisztens, ill. ápoló végzettség,
– érvényes ENKH és MESZK tagság
– alapvető számítógépes ismeretek
– gyors írássebesség számítógépen
– rugalmasság
Előnyt jelent:
– alapfokú szóbeli nyelvismeret (elsősorban angol)
A munkavégzés ideje, munkarend:
– nyolc órás (esetleg hat órás) munkarend hétfőtől péntekig
– váltott műszakban (három délutáni műszak hetente)
Amit kínálunk: versenyképes fizetés, tanulási, fejlődési és előrelépési lehetőség
Amennyiben álláshirdetésünk felkeltette érdeklődést, küldje el önéletrajzát az alábbi e-mail címre! udvardib@medmarket.hu